Sprawozdanie z konferencji naukowej „Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal” (Katowice, 14–15 marca 2018)
Kalisz, A., & Tyc, E. (2019). Sprawozdanie z konferencji naukowej „Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal” (Katowice, 14–15 marca 2018). Forum Lingwistyczne, 6(6), 177–180. https://doi.org/10.31261/FL.2019.06.15
Cited by / Share
Bibliografia
Kalisz A., Tyc E., red., 2016: Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2. Katowice.
Google Scholar
Kalisz A., Tyc E., red., 2017: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3. Katowice.
Google Scholar
Loewe I., Tyc E., Kalisz A., red., 2015: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1. Katowice.
Google Scholar