Opublikowane: 2012-01-01

Alternatywne i wspomagające metody komunikacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – scenariusze zajęć

Zuzanna Gryszka-Mędrek:

Abstrakt

The introduction of alterantive and supportive methods of communication in children with cerebral palsy ...

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Gryszka-Mędrek:, Z. (2012). Alternatywne i wspomagające metody komunikacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym – scenariusze zajęć. Logopedia Silesiana, (1). Pobrano z https://journals.us.edu.pl/index.php/LOGOPEDIASILESIANA/article/view/3124

Nr 1 (2012)
Opublikowane:


ISSN: 2300-5246
eISSN: 2391-4297
Ikona DOI 10.31261/LOGOPEDIASILESIANA

Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | University of Silesia Press

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.