Hoły-Łuczaj M., 2015: Posthumanizm. Między metafizyką a etyką. „Kultura i Wartości” XI, nr 1, s. 45–61.
Google Scholar
Kalisz A., Tyc E., red., 2016: Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Kalisz A., Tyc E., red., 2017: Autopromocja, autoprezentacja: wizerunek w mediach masowych. T. 3. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Kalisz A., Tyc E., red., 2018: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Kita M., 1998: Wywiad prasowy. Język – gatunek – interakcja. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Kita M., red., 2003,: Porozmawiajmy o rozmowie. Lingwistyczne aspekty dialogu. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Kita M., 2004: Medialna moda na dialog. W: Kita M., red.: Dialog a nowe media. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice, s. 179–189.
Google Scholar
Loewe I., Tyc E., Kalisz A., red., 2015: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1. Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Katowice.
Google Scholar
Pinker S., 2015: Zmierzch przemocy. Lepsza strona naszej kultury. Przeł. T. Bieroń. Wydawnictwo Zysk i S-ka. Poznań.
Google Scholar
Sztompka P., 2007: Socjologia. Analiza społeczeństwa. Wydawnictwo Znak. Kraków.
Google Scholar
Tomaszkiewicz T., 2015: Przekład audiowizualny. Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa.
Google Scholar